Wie ben ik

What I do

– Freelance bij bureaus (client lead, client service, account) en adverteerders (media manager)
– Adviestrajecten bij het verhogen van de klantwaarde door het structureel verbeteren van werkprocessen
– Consultancy projecten op het gebied van media management bij bureaus, adverteerders en exploitanten
– Workshop voor adverteerders: in tien processtappen naar een grotere succeskans met je mediacampagne (soon more)

What I love

No-nonsense mediaprofessional met ruim 20 jaar ervaring in en liefde voor de mediabranche. Ik ben er al mijn hele leven werkzaam in, ben erin opgegroeid en heb me erin ontwikkeld tot waar ik nu sta. Ik hou van het verbinden van doelen met media, creatie en data zodat resultaat wordt behaald. Ik hou van samenwerken, dat yes-moment als je gezamenlijk voelt dat je de juiste dingen aan het doen bent. De dynamiek van de branche; dynamisch, flexibel, jong van geest. Niet zonder uitdaging. Ik hou van winnen.

What I care about

Ik geef om de toekomst van de branche, die hard verandert. Traditionele business- en distributiemodellen gaan op de schop en vragen ongekende flexibiliteit van medewerkers, management en organisaties. Enorme uitdagingen voor bureaus en exploitanten, wat vraagt om ondernemerschap, adaptieve organisatiestructuur en procesmatig denken. En dan de adverteerder, die nog altijd op zoek is naar grote (of kleine) groepen potentiële kopers, maar die verdwaalt raakt in het complexe oerwoud van advies-, media- en technologische oplossingen.

What I believe in

Ik geloof in de toegevoegde waarde van mediabureaus, die met gebundelde kracht en expertise over kanalen heen zowel efficiency als effectiviteit kunnen toevoegen in de keten van campagne voeren en het laten groeien van merken. Ook geloof ik in samenwerken en in procesdenken, dat in deze complexe tijd nodig is om succesvollere campagnes te voeren.

Lees verder

HvR | no-nonsense mediaprofessional
HvR | de lean mean (only when necessary) media machine
HvR | als interimmer, ook wel breekijzer, expert of that little extra