HvR | no-nonsense mediaprofessional

Posted by on 31 oktober 2017

Maak kennis met Hanneke van Rozendaal. Oftewel HvR. Kort en Krachtig. Dat kenmerkt Hanneke. Dàt, en haar schat aan ervaring.

Overview
Meer dan 20 jaar werkzaam in de mediabranche. Bekend met de klappen van de zweep en gepokt en gemazeld door overwonnen uitdagingen. En bekend met behalen van doelstellingen, successen en het bereiken van resultaat.

Als een helikopter houdt ze zicht op potentiële complicaties met van allerhande stakeholders en het effectiever, efficiënter en beter benutten van beschikbaar mediabudget.

Een dame met een missie. Het ontsluiten van Operationele Excellentie voor de hardwerkende, soms bijna onder de targetdruk ten onder gaande, media professional.

Win-win-win
Ultieme flow ervaart ze in het alignen van belangen van adverteerder, bureau en overige mediapartijen. Iedereen met de neuzen dezelfde kant uit. Ambities samen smelten met een zo goed mogelijk rendement voor allen, de campagne voorop.

Ze weet welk mediabudget bij welke doelstellingen en campagne past. Én hoe dit meetbaar te maken door vooraf de juiste vragen te stellen.

Hanneke in bullets:

  • Brede kennis online en offline media
  • Inside bureau know how
  • Groot branche en account netwerk*
  • Focus op optimalisatie en rendementsverbetering
  • Proces gedreven (gecertificeerd)

Prrrrijzen:
– de AMMA bureau van het jaar 2013 met MediaCom
– meegewerkt aan AMMA, Effie en Sponsorringen winnende campagnes

Ongekroonde successen:
– content partnerships
– nationale en internationale pitches
– geïntegreerde mediaplannen en jaarstrategieën
– ontwikkelen en realiseren van besparings- en efficiencyprojecten

Keeping up with Hanneke
Kijk mee door Hanneke’s ogen naar het veranderende medialandschap. Ze volgt de technologische ontwikkelingen en effecten van digitalisering op de mediabranche nauwgezet. Brengt consequenties in kaart, legt verrassende verbindingen en vertaalt dit naar praktische verbeteringen. Ze overziet het geheel en schetst groeiscenario’s voor adverteerders, bureaus en media exploitanten.

Marge verbeteren
De marges onder druk? Ja natuurlijk, waar niet? Dus riemen vast en gaan. Om succesvol te zijn in dit complexe speelveld is agility, flexibiliteit en een mentaliteit om te veranderen essentieel. Wat is je vermogen mee te bewegen, nieuwe wegen te ontdekken en in te slaan? Lukt dat autonoom of is het goed om dit proces intern te accelereren met hulp van buitenaf?

Hanneke is die buitenboordmotor
Lees verder over haar media expertise op het gebied van:
HvR | de lean mean (only when necessary) media machine
HvR | de choreografie van een succesvolle mediacampagne
HvR | als interimmer, ook wel breekijzer, expert of that little extra

De 9 B’s van Hanneke privé
Brabantse roots, Bourgondische gezelligheid, bruisend van het leven aan de Amsterdamse grachten. Een heerlijke kosmopolitische cocktail met Bart en hun twee kids.

Te ontmoeten tijdens het uitvoeren van een van de overige 5 B’s, bootcampend, boksend, op de (golf)baan, in de bergen of tijdens een borrel.

Omarmt de drukte van alle dag, wil vooruit in het leven. Adaptief, actief en ondernemend. Houdt van het gezamenlijk bereiken van resultaat en heeft hart en passie voor de media en de mensen die in de branche werken.

Wil jij ook gas geven, optrekken en naar de volgende versnelling?
Bel met Hanneke. Mailen kan natuurlijk ook.

*oa. Automotive, Entertainment, Telco, FMCG, Farmaceutische industrie en Overheid